Motto

„If you can't fly then run, if you can't run then walk, if you can't walk then crawl, but whatever you do you have to keep moving forward.”
~Martin Luther King Jr.
Kalendarz warsztatów

Założyciel Brando Group - Sebastian Ciszewski

patrz zakładka "Sebastian Ciszewski"


 

Współpracujący z BG trenerzy/trenerki - absolwenci/absolwentki naszych kursów:

Anna Cupriak


Związana z Brando Group od 2013 roku  – uczestniczka szkoleń i warsztatów rozwojowych, sekretarz i współorganizator projektu Alfabet Trenera oraz absolwentka III edycji Kursu Trenera Interpersonalnego w Białymstoku.

Obecnie współpracuje z BG przy kolejnych edycjach kursu trenerskiego, a także realizuje autorskie szkolenia – głównie wśród studentów łódzkich uczelni.  Jej zainteresowania trenerskie obejmują obszary budowania kariery i ścieżki zawodowej, budowania relacji i współpracy w zespole oraz rozwoju inteligencji emocjonalnej.

Z wykształcenia jest magistrem ekonomii, więc chętnie podejmuje się też tematów związanych z szeroko pojętym biznesem tj. przedsiębiorczość, liderstwo, zarządzanie projektami. Uwielbia długie wędrówki z plecakiem w różnych zakątkach Polski i Europy. Na stałe współpracuje z Infosys BPO Poland.

 

Hanna Markiewicz


Rozpoczęła współpracę z Brando Group w 2012 roku, będąc uczestniczką jednej z pierwszych inicjatyw BG organizowanych dla trenerów – „Akademii Młodych Trenerów” (ed. II). Od tamtej pory sercem i działaniami związana z firmą.

Najważniejszym projektem trenerskim dla Hani było pełnienie roli kotrenerki, podczas Kursu Trenerskiego BG w Łodzi (ed. 2014-2015), gdzie wspierała kurs przede wszystkim organizacyjnie. Prowadziła również pojedyncze moduły kursu, a także współprowadziła zjazdy kursowe. Podczas etiud prowadzonych przez uczestniczki była jednym z superwizorów.

Swoje pierwsze doświadczenia trenerskie zdobyła w Związku Harcerstwa Polskiego (posiada Brązową Odznakę Kadry Kształcącej). Zainspirowana funkcjami pełnionymi w harcerstwie zdecydowała, że chce pracować w obszarze Zarządzania Zasobami Ludzkimi. Dzisiaj jest Specjalistą ds. w HR w jednej z łódzkich korporacji produkcyjnych, gdzie wspiera firmę m.in. w obszarze adaptacji, rekrutacji, szkoleń i rozwoju.

Jej trenerskie zainteresowania to  m.in. przygotowanie do procesu rekrutacji (pisanie CV, listu motywacyjnego, autoprezentacja i budowanie wizerunku, etc.), budowanie planu rozwoju i ścieżki kariery, komunikowanie się, praca na mocnych stronach, kształtowanie umiejętności liderskich.

 

Ewa Żakowska-Lolo


Ukończyła IV edycję Kursu Trenera Interpersonalnego w Brando Group. Absolwentka absolwentka psychologii i filologi angielskiej UŁ. Pracuje w dziale rekrutacji i HR.

Na co dzień zajmuje się kontaktem z ludźmi - szuka wspólnego języka ze specjalistami w branży IT. Studia wyposażyły w wiedzę, która ułatwia zrozumienie mechanizmów zachowania ludzi w sytuacjach interpersonalnych oraz znaczenia komunikacji niewerbalnej w bezpośrednim kontakcie z ludźmi.

Z racji wykonywanej pracy i pasji bliskie jej są tematy związane z odpowiednim przygotowaniem do rozmowy kwalifikacyjnej, efektywnej współpracy i tworzenia (zwinnego wg Agile) zespołu, a także flipowania. Stale rozwija kompetencje trenerskie w czym, niezmiennie od lat, pomaga pasja – kung fu. Wytrwałość i precyzja są nieodłącznym elementem treningów i na stałe zagościły w jej życiu. Niekończące się udoskonalanie techniki i sprawności, a tym samym pracowitość wpływa nie tylko na sukcesy w sporcie, ale również wyznacza cele w życiu prywatnym i zawodowym.

 

Rekomendowani trenerzy/ trenerki - absolwenci/absolwentki naszych kursów:

Karolina Anna Kulpa


Z wykształcenia jestem kulturoznawczynią i historyczką (absolwentką Uniwersytetu im.  Adama Mickiewicza w Poznaniu),  ale moją wielką radością jest praca z ludźmi i dla ludzi, dlatego postanowiłam rozwinąć siebie i ukończyć Kurs Trenerski w Brando Group.

Od wielu lat chętnie podejmuję się prowadzenia zajęć, w tym warsztatów, konwersatoriów i wykładów, zarówno dla dzieci i młodzieży, na przykład ze świetlicy środowiskowej i programu klas akademickich, jak i studentów każdego stopnia, w tym studentów Gnieźnieńskiego Uniwersytetu Trzeciego Wieku. Uważam, że swoje pasje należy dzielić z innymi, bo tylko wtedy nabierają nowego smaku, dlatego poza publikacją artykułów z dziedziny historii i kulturoznawstwa, brałam udział w wielu inicjatywach uniwersyteckich i społecznych. Byłam aktywną uczestniczką i organizatorką kilkudziesięciu konferencji naukowych, wolontariuszką w świetlicy środowiskowej i w bibliotekach, opiekunem naukowym lub członkinią trzech kół naukowych, koordynatorką imprez naukowo-kulturalnych na terenie Poznania i Gniezna (m.in. wystawy pt. „Egiptomania”; projektu „Metamorfozy”).

Uważam, że każdą zmianę należy zacząć od siebie i chętnie potowarzyszę w drodze Twojego rozwoju.

 

Monika Kopij


Ukończyła IV edycję Kursu Trenera Interpersonalnego w Brando Group. Absolwentka studiów ekonomicznych o specjalizacji marketing oraz podyplomowych z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi.

Przez prawie dekadę związana z tematem biznesu, dzięki pracy w jednej z największych firm branży usług finansowych o zasięgu światowym. Doświadczenie tych lat zachęciło ją do poszerzania wiedzy o środowisku pracy i jego wpływowi na rozwój pracownika.

Tematy, w których się specjalizuje to adaptacja pracownika w środowisku pracy, radzenie sobie ze stresem, budowanie i zarządzanie zespołami, budowanie ścieżek kariery, programy pozapłacowych aspektów motywacji pracownika, przywództwo oraz praca w środowisku wielokulturowym.

Swoje zainteresowania stale poszerza o coaching i realizuje indywidualnie związane z tym tematem działania wspierające innych. Aktywnie wspiera akcje wolontariackie i zachęca do tych działań młodzież. Założycielka funpage Rekruteriada.pl, którego tematem przewodnim jest przygotowanie do zmiany pracy. Propagatorka rozwoju małymi krokami – wierzy w proces. Prywatnie żona i mama, której sposobem na odreagowanie jest taniec i marsze.



Login

Hasło